- 1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Sklep internetowy MY BODY – Bielizna, brafitting prowadzony jest przez MY BODY – Bielizna i brafitting wpisaną/wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr REGON 301624800, nr NIP 766-13-48-324
- Niniejszy regulamin stanowi zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem Sklepu.
- Sprzedawca, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia (w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu internetowego), które spowodowane są siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z urządzeniami elektronicznymi Klienta.
- 2 DEFINICJE
- Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z Przedsiębiorcą w ramach sklepu MY BODY – Bielizna i brafitting czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową
- Przedsiębiorca – MY BODY – Bielizna i brafitting, z siedzibą: ul. Kolejowa 1/2, 62-100 Wągrowiec wpisaną/wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr REGON: 301624800, nr NIP: 766-13-48-324
- Użytkownik – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Przedsiębiorcę pod adresem mybody.com.pl
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- 3 KONTAKT
- Adres przedsiębiorstwa: ul. Kolejowa 1/2, 62-100 Wągrowiec
- Adres poczty elektronicznej: [email protected]
- Numer telefonu: +48 601 997 924
- Konsument może porozumieć się z Przedsiębiorcą za pośrednictwem adresów i danych podanych w niniejszym paragrafie.
- 4 INFORMACJE WSTĘPNE
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Na ostateczna cenę zamówienia składa się cena za towar oraz koszt dostawy wskazane na stronach Sklepu.
- 5 WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Użytkownik powinien zapłacić Przedsiębiorcy za zakupiony towar w terminie 14 dni lub w momencie dostarczenia towaru – w zależności od sposobu płatności wybranego podczas składania zamówienia.
- Użytkownik może skorzystać m.in. z następujących form płatności:
- przelew
- karta płatnicza / kredytowa
- Szczegółowe informacje dotyczące akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
- Towar zostanie wysłany przez Przedsiębiorcę w terminie wskazanym w opisie towaru, w sposób wybrany przez Konsumenta podczas składania zamówienia.
- Dostawa towaru odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
- Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
- 6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta, mają prawo w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – korzystając z danych Przedsiębiorcy podanych w niniejszym regulaminie.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego na końcu niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy:
- w przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, bez kosztów przesyłki niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Przedsiębiorca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.;
- zwrotu płatności Przedsiębiorca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem;
- Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;
- Konsument powinien odesłać towar na adres Przedsiębiorcy podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Przedsiębiorcę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni;
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy;
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- W przypadku gdy ze względu na swój charakter rzeczy nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą informacja o tym, a także o kosztach zwrotu rzeczy, będzie się znajdować w opisie rzeczy w Sklepie.
- Nie będą przyjmowane zwroty bielizny osobistej – w tym: figi, bielizna wyszczuplająca i odzież nosząca widoczne ślady użytkowania. Zwracany towar musi być w niezmiennym stanie (nieużywany, nie uszkodzony, czysty, nie może być przesiąknięty zapachem pn: potu, perfum, dymu papierosowego. Musi posiadać oryginalne niezerwane metki. W przypadku niespełnienia powyższych warunków sprzedawca ma prawo do zwrotu jedynie części kwoty ( obniżka ze względu utraty wartości towaru).
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności tą samą drogą, którą wybrał kupujący płacąc za towar.
- Nie przyjmujemy paczek odesłanych bez poprzedzającej konsultacji potwierdzonej emailem. Zwroty przyjmowane są dla konsumentów z paragonem, zwroty nie są przyjmowane dla firm z fakturą.
- Produkt zwracany musi być zapakowany w oryginalnym opakowaniu, bądź w takim w jakim został dostarczony do klienta z nienaruszonymi metkami produktu.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
- 7 REKLAMACJA i GWARANCJA
- Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Przedsiębiorcy towaru Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię uregulowaną przepisami kodeksu cywilnego.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adres Przedsiębiorcy.
- Zaleca się aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Konsumenta składającego reklamację oraz żądanie Konsumenta w związku z wadą towaru.
- Przedsiębiorca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Konsumenta w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Konsumenta uznał za uzasadnione.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 Regulaminu.
- W przypadku gdy na produkt została udzielona gwarancja informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie produktu w Sklepie.
- Nie będą uwzględniane reklamacje:
- Wynikające z różnic kolorów i odcieni rzeczywistych w odniesieniu do zdjęć prezentowanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego, ponieważ zdjęcia prezentowane w Sklepie Internetowym są poglądowe i kolory mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych,
- Dotyczące uszkodzeń wynikających z naturalnego zużywania się produktów,
- Dotyczące uszkodzeń mechanicznych – otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, uszkodzenie zapięcia, itp.- powstałe w trakcie używania produktów przez Klienta.
- Dotyczące uszkodzeń mechanicznych – powstałe podczas prania bielizny w pralce, pralko suszarkach, w temperaturze powyżej 30%C nie podlega reklamacji.
- Sklep Internetowy jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
- 8 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI i DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Konsument ma możliwość skorzystania m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej.
- pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej
- 9 DANE OSOBOWE
- Użytkownik dokonując zakupów w Sklepie dobrowolnie podaje swoje dane, które są konieczne dla zrealizowania zamówienia i będą w tym celu przetwarzane przez Przedsiębiorcę.
- Użytkownik ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych i żądania poprawienia ich.
- Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorca.
- 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz ustawa kodeks postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
- Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji regulaminu.
WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Dane Przedsiębiorcy: MY BODY – Bielizna i brafitting, z siedzibą: ul. Kolejowa 1/2, 62-100 Wągrowiec wpisaną/wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr REGON 301624800, nr NIP 766-13-48-324, e-mail: [email protected], telefon: +48 601 997 924
– Ja/My * niniejszym informuję/informujemy * o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy *
– Data odbioru
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data